Polityka Jakości
Koncentrujemy swoją uwagę na zapewnieniu usług szkoleniowych, kursów i egzaminów najwyższej jakości zgodnie z wymaganiami standardu ISO 9001:2015. Standaryzując przebieg procesów oraz stosując nowoczesne standardy w zakresie skutecznego zarządzania organizacją dążymy do wyeliminowania podstaw niezgodności i wypracowania rozwiązań dających pewność i skuteczność przebiegu procesów. Zobowiązujemy się zatem do szczególnej dbałości w zakresach:
- dążenie do pełnej satysfakcji klientów, poprzez sprawną komunikację i spełnianie ich oczekiwań dla uzyskania przewagi konkurencyjnej
- budowanie partnerskich relacji z klientami i dostawcami poprzez poznawanie ich potrzeb i oczekiwań
- zapewniania wysokiego poziomu jakości we wszystkich obszarach objętych Systemem Zarządzania Jakością,
- kształtowanie wśród osób współpracujących przekonania o konieczności realizacji usług na najwyższym poziomie jakości,
- motywowanie osób współpracujących do stałego podnoszenia kwalifikacji oraz jakości wykonywanej pracy,
- dążenia do zrealizowania przyjętych celów Systemu Zarządzania Jakością,
- identyfikowania zagrożeń i skutecznego zarządzania ryzykiem,
- identyfikowania szans i efektywnego zarządzania szansami.
Ponadto zobowiązujemy się do spełnienia wymagań prawnych oraz innych, które mają zastosowanie oraz zapewnienia zasobów niezbędnych dla funkcjonowania i ciągłego doskonalenia skuteczności Systemu Zarządzania Jakością, zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2015-10.
Bydgoszcz 23.07.2024 Przemysław Wojciechowski