Polityka jakości

Polityka Jakości

               Koncentrujemy swoją uwagę na zapewnieniu usług szkoleniowych, kursów i egzaminów najwyższej jakości zgodnie z wymaganiami standardu ISO 9001:2015. Standaryzując przebieg procesów oraz stosując nowoczesne standardy w zakresie skutecznego zarządzania organizacją dążymy do wyeliminowania podstaw niezgodności i wypracowania rozwiązań dających pewność i skuteczność przebiegu procesów. Zobowiązujemy się zatem do szczególnej dbałości w zakresach:

  • dążenie do pełnej satysfakcji klientów, poprzez sprawną komunikację i spełnianie ich oczekiwań dla uzyskania przewagi konkurencyjnej
  • budowanie partnerskich relacji z klientami i dostawcami poprzez poznawanie ich potrzeb i oczekiwań
  • zapewniania wysokiego poziomu jakości we wszystkich obszarach objętych Systemem Zarządzania Jakością,
  • kształtowanie wśród osób współpracujących przekonania o konieczności realizacji usług na najwyższym poziomie jakości,
  • motywowanie osób współpracujących do stałego podnoszenia kwalifikacji oraz jakości wykonywanej pracy,
  • dążenia do zrealizowania przyjętych celów Systemu Zarządzania Jakością,
  • identyfikowania zagrożeń i skutecznego zarządzania ryzykiem,
  • identyfikowania szans i efektywnego zarządzania szansami.

               Ponadto zobowiązujemy się do spełnienia wymagań prawnych oraz innych, które mają zastosowanie oraz zapewnienia zasobów niezbędnych dla funkcjonowania i ciągłego doskonalenia skuteczności Systemu Zarządzania Jakością, zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2015-10.

Bydgoszcz 23.07.2024                                                                              Przemysław Wojciechowski

up